Cade şi ultima redută?

Fără să fie cea mai vioaie, interesantă sau activă pagină de Facebook a unei agenţii de presă, pagina Agerpres avea un obicei – dădea titluri care chiar aveau legătură cu ştirile.

Se pare că situaţia s-a schimbat şi a trecut şi agenţia cu finanţare de la buget la sistemul “click/share/like cu orice preţ”.

Nu că ar fi neobişnuit să vezi titluri de genul “Vezi ce sumă poţi câştiga la extragerea loto” sau “Vezi ce sumă trebuie să plătească România“. Remarcăm doar că se clatină şi ultima redută.
agerpres 3 aprilie

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: