Formatul “elecTORnic”, ca pregătire pentru alegeri. De la buget.

Dincolo de zăpăceala pe care deja au reuşit să o inducă reţetele electronice, agerpres.ro (care tinde să devină agenţia de presă favorită în Cuibul de Scorpii) s-a străduit şi a mai creat un pic de haos.

Şi a inventat “formatul elecTORnic“, probabil pe modelul “culturnicilor” sovietici, dar cu aplicaţie la procesul… electoral.

Dacă n-ar fi fost în titlu, poate că îi iertam. Dar, ţinând cont că oricum numărul ştirilor Agerpres publicate pe site e destul de mic, zicem că n-au absolut nici o scuză. Mai ales că multe dintre ele nu sunt decât comunicate primite de pe te miri unde, transcrise sau doar copiate pe site.

Aşa că efortul de a scrie măcar titlurile corect n-ar fi chiar aşa de mare. Mai cu seamă că e pe banii noştri, ai tuturor, da?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: