Like şi share politic, mai ceva ca pisicuţele pe Facebook

Noi credem că e bine când staff-urile de campanie ştiu să folosească social media. Dar 118 “share” în numai 20 de minute primesc, în general, pozele cu pisicuţe şi/sau manechine postate pe Facebook… Sau poate că popularitatea  prim-ministrului şi a temei de discuţie o depăşeşte pe cea a pisicuţelor, nu-i aşa?

Am sugera însă aceluiaşi staff extrem de eficient să se mai uite şi la comentarii, desigur după ce termină operaţiunea “share” (59 de minute – 312 shares). Nu de alta, dar riscă să obţină fix efectul invers.  Aloooo! Se aude?

LATER EDIT:  Nu, nu s-a auzit. După 36 de ore, postarea are toate comentariile la locul lor, la fel de rasiste ca în primul moment. Dar are, între timp, 129 de “like”-uri şi 384 “share”-uri.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: