Surprise, surprise. Publicitare şi cacofonice

Surprise, surprise, la pachet, în septembrie, din Republica Moldova. Articolul fiind publicitar, greşelile sunt justificate, nu-i aşa?

Ştim că la un moment dat a fost promovat intens conceptul de limbă moldovenească, a existat şi un dicţionar, dar nu ne aducem aminte să fi fost vorba şi despre “surprise”.

 

Dacă asta ar fi fost tot, probabil că nici nu ne-ar fi atras atenţia şi am fi dat vina doar pe un redactor obosit. Dar partea interesantă abia urmează… cu o hemoragie incredibilă de virgule, nici măcar una aşezată acolo unde îi e locul.

Aflăm şi cine e, de fapt, unica.md – cea “maiîn vogă” revistă online pentru femei din Republica Moldova. Logic, “paginile unice, vă vor delecta ochii”. Ca şi multele virgule plasate între subiect şi predicat sau cacofoniile.

Şi nu, nu este vorba despre micile derapaje pe care le mai întâlnim prin presa de peste Prut. E vorba despre un comunicat de presă, publicat şi marcat ca atare, pentru care cineva a plătit. Ca să se facă de râs, în cazul ăsta.

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: